Myjnia fryzjerska i dobry personel: jak prowadzić sieć salonów?

myjnia fryzjerska

Zarządzanie siecią profesjonalnych salonów fryzjerskich jest dużym wyzwaniem. Trzeba zadbać o wiele spraw. Jedną z ważniejszych jest spójny wizerunek. Wszystkie lokale powinny być podobnie urządzone i wyposażone w takim sam sprzęt. To pozwoli profesjonalnie się zaprezentować w oczach klientów.

Wybierz dobrego dostawcę i skorzystaj z pomocy dekoratora

Akcesoria do salonu są bardzo drogie. Zarządzając całą siecią ważne jest, by znaleźć solidnego dostawcę, który zaproponuje produkty w rozsądnych cenach. Jak regularny klient mamy prawo domagać się atrakcyjnych rabatów. Tym bardziej, ze wyposażenie raz na jakiś czas trzeba zmieniać. Ważne jest, by wszystkie rzeczy były jednorodne. Meble powinny być dobrane według tego samego klucza. Najtrudniej jest urządzić pierwszy salon. Myjnia fryzjerska, fotele, lustra – elementy muszą się ze sobą komponować. Inaczej zakład nie będzie się dobrze prezentował, a my nie osiągniemy takich przychodów, na jakie liczymy. Ale po kolei. Przy urządzaniu wnętrza warto poszukać inspiracji w magazynach branżowych lub skorzystać z pomocy dekoratora wnętrz. Wtedy zyskamy pewność, że pomieszczenie będzie dobrze wyglądać. Ważne jest, by nie mieszać różnych stylów. Jeśli postawimy na klasykę starajmy się do tego dobrać tradycyjne wyposażenie. Z kolei myjnia fryzjerska o niebanalnych kształtach będzie się idealnie prezentować w nowoczesnych przestrzeniach. Istotne są również dodatki, które nie powinny się rzucać w oczy, ale jednocześnie muszą inspirować. Jeśli już zdecydujemy się na konkretny styl, zadbajmy o to, by filie były podobnie urządzone.

Odśwież swój wizerunek, zainwestuje w reklamę

Po kilku latach istnienia na rynku wypada wprowadzić pewne zmiany, np. zmodyfikować logo lub pozmieniać trochę kolor w salonach. Te drobne z pozoru rzeczy są dość istotne, bo w ten sposób można zaciekawić klientów i zwiększyć ruch. Poza tym rozwiązania, które były modne jeszcze kilka lat temu, obecnie mogą być już zupełnie nie na topie. Niemodny wystrój odstrasza klientów. Jeśli zależy nam, by prowadzony obiekt się wyróżniał na tle konkurencji co jakiś trzeba odświeżać jego styl. Nie muszą to być radykalne zmiany. Czasami wystarczą tylko drobne modyfikacje. Taka zmiana to również dobry pretekst do reklamy. Aż się prosi przy tej okazji zainwestować w profesjonalną kampanię marketingową. Ciekawym pomysłem jest opublikować serię artykułów w sieci na portalach branżowych i lifestylowych o tym, że szykują się „rewolucja”. Jeśli mamy fanpage, dobrze jest na bieżąco wrzucać zdjęcia pokazujące jak zmienia się pomieszczenie. Przy okazji remontu wewnątrz można zadbać o swoją stronę www. Jest to dość istotne, bo to wizytówka firmy. Wielu klientów zanim wybierze swój ulubiony zakład w pierwszej kolejności zapoznaje się z informacjami na jego temat, a internet to główne źródło wiedzy. Stąd tak istotne jest, by wszystko było dobrze opracowane, by tym samym zachęcić ludzi do korzystania z usług. Warto powierzyć takie zadanie specjalistom, którzy dołożą wszelkich starań, by strona miała atrakcyjną szatę graficzną i zachęcające treści. Wszystkie aktualności można na bieżąco publikować. Nawet jeśli nie dzieje się nic nadzwyczajnego, to dobrze jak na stronie regularnie pojawia się jakiś wpis. Można zamieszczać informacje o trendach w bieżącym roku i stylizacjach gwiazd. Wskazane są też wszelkie wzmianki o nowych lokalizacjach salonów. Takie działania zajmują czas, ale równocześnie wpływają na obroty firmy, bo wzbudzają zaufanie.

Więcej inspirujących porad znajdziesz na stronie: http://www.pietranera.pl/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *